Eridon Logo

Співпраця, яка гарантує успіх

«АгроБренд 2010»

СЕКРЕТИ УСПІХУ КОМПАНІЇ «ЕРІДОН»

Ігор Лишиленко,
комерційний директор компанії «Ерідон»

За результатами опитування сільгоспвиробників щодо популярності торгових марок, підсумки якого було підбито на виставці «ІнтерАГРО-2010», компанія «Ерідон» стала переможцем у номінації «Дилери, дистриб'ютори». Розкажіть, будь ласка, детальніше про це. І як вам вдалося досягнути таких результатів? 

«Ерідон» виборов номінацію агробренду завдяки праці висококваліфікованої команди. Своїм успіхом компанія «Ерідон» завдячує висококласним спеціалістам, які разом із згуртованою командою працюють у напрямі досягнення цілей та виконання своєї місії: «Бути надійним партнером для сільгоспвиробників та активно сприяти розвитку сільського господарства, пропонуючи найкращі технології вирощування». Оскільки бізнес нашої компанії, в основному сконцентровано в регіонах, більшість працівників розташовані у регіональних представництвах.

У нас близько 150 агрономів, які безпосередньо співпрацюють із сільгоспвиробниками. Із спеціалістами «Ерідон» виробник завжди зробить правильний вибір гібрида, системи захисту рослин та системи живлення. Дуже часто наші клієнти здобувають свій успіх саме завдяки допомозі наших регіональних представників. Керівники відділів компанії «Ерідон», які безпосередньо здійснюють управління бізнес-напрямами: ЗЗР, насіння, добрива та кормові добавки, – це молоді, динамічні та професійні люди, які в умовах мінливого ринку теж удосконалюються, що допомагає компанії досягати вершин вітчизняної дистрибуції.

Важливий аспект, завдяки якому «Ерідон» є найкращим серед усіх дистриб'юторів, – стабільність компанії. Статистика компанії за останній рік засвідчує, що лише один відсоток людей пішов із лав компанії самостійно. А один відсоток у такому динамічному бізнесі, як наш, це, напевно, найкращий показник в Україні. І свідчить він тільки про те, що в компанії дуже правильний добір персоналу та правильна політика заохочення співробітників.»

Які можете зробити висновки для своєї компанії за результатами «ІнтерАГРО-2010»?

«Компанія «Ерідон» мала дещо консервативний підхід до виставок, тому що вважала, що наша основна робота повинна відбуватися безпосередньо на полях наших клієнтів у регіонах. Але цього року ми побачили великий інтерес сільгоспвиробників до «Інтер-АГРО» – і саме тому, що за три дні є змога побачити найкраще, що є і може бути в сільському господарстві України.»

Які плани компанії «Ерідон» на 2010 рік? 

«Безперечно, залишатися компанією номер один в Україні. Крім того, ми маємо низку нових проектів. Так, наприклад, торік наша компанія разом із Bayer CropScience («Байєр КропСайєнс») та BASF – The Chemical Company («БАСФ – Зе Кемікал Компані») відкрила насіннєвий завод зернових культур, який є одним із найбільших в Україні. Ще компанія активно інвестує великі кошти у виробництво насіння на базі своїх господарств на площі близько 15 тис. га. Одна з причин, чому ми йдемо шляхом українського виробництва насіння зернових західної генетики, – надання господарствам можливості використовувати насіння з найвищим потенціалом урожайності за доступними цінами. Питання якості виробництва ми ретельно контролюємо. Зазвичай, це виробництво здійснюємо разом із нашими іноземними партнерами, в яких дуже сувора система контролю. Їхні спеціалісти регулярно приїзджають на поля та контролюють технології вирощування насіннєвих посівів. На місцях працює й наша команда, яка теж зацікавлена в тому, щоб мати високу якість насіння. 

Після розмови з Ігорем Лишиленко вкотре пересвідчилися: «Ерідон» – компанія номер один і за якістю обслуговування, і за професіоналізмом спеціалістів, і в роботі з клієнтами, і, звичайно, за якістю своєї продукції.